گیت فروشگاهی چیست؟

گیت فروشگاهی چیست

گیت فروشگاهی چیست؟ باید اینطور گفت که فروشگاه های خرده فروشی نگرانی های امنیتی زیادی دارند. گیت های امنیتی یا دزد گیر های قروشگاهی ویترین فروشگاه، می توانند از کسب و کار شما در برابر سرقت ها، خرابکاری، دزدی، و موارد دیگر محافظت کنند. در طول ساعات کاری می توان به راحتی قفل آن ها را باز کرد و در خارج از فروشگاه پنهان کرد، بنا بر این از ظاهر کسب و کار شما کم نمی کند. هنگامی که فروشگاه شما بسته است و تایم کار فروشگاه تمام شده است، می توان آن ها را در جای خود خاموش کرد و یک مانع فیزیکی و همچنین یک بازدارنده بصری ایجاد کرد. از فروشگاه خرده فروشی خود با گیت های امنیتی محافظت کنید.

دزد گیر امنیتی فروشگاه

ممکن است شما هم دیده باشید که برخی از فروشگاه ها (بخصوص فروشگاه های پوشاک و کتاب) به کالا های خود قطعاتی پلاستیکی یا برچسب هایی را چسبانده اند. به این قطعات یا برچسب ها تگ گفته می شود. تگ ها معمولا به دو صورت هستند، “تگ سخت” مانند آن هایی که به البسه متصل می شوند و “تگ برچسبی یا لیبل” مانند آن هایی که به کتاب ها چسبانده می شوند. تگ ها پس از پرداخت هزینه از کالا جدا می شوند. 

اگر دقت کرده باشید، کنار درب خروجی این فروشگاه ها چیزی شبیه به نرده نیز دیده می شود که در واقع آنتن های فرستنده یا گیرنده ی امواج رادیویی هستند. فروشگاه های این چنینی دارای سیستم ضد سرقت هستند پس تمامی آن چه که به طور ظاهری از یک سیستم ضد سرقت فروشگاهی میتوان دید معمولا دو آنتن، عنصر امنیتی موسوم به تگ و یک ابزار برای جدا کردن تگ از کالا که معمولا کنار صندوقدار قرار دارد. 

تا الان باید متوجه شده باشید که گیت فروشگاهی چیست؟ پس در ادامه همراه ما باشید تا اطلاعی دقیق تر از جزئیات آن کسب کنید. عملکرد سیستم های ضد سرقت به بیان ساده به این صورت است که دو آنتن که یکی فرستنده و دیگری گیرنده امواج در فرکانس رادیویی است در محل خروجی فروشگاه نصب می شود اگر تگی بین دو آنتن قرار گیرد سیستم هشدار می دهد که این هشدار معمولا بصورت یک بوق و یا نور است و به معنی این است که احتمالا سرقتی در حال وقوع می باشد. بنابراین هنگامی که مشتری کالایی را در این فروشگاه ها خریداری می کند صندوقدار تگ را از کالا جدا یا آن را غیر فعال می کند که این کار به صورت های متفاوتی بنا بر نوع سیستم و نوع تگ انجام می پذیرد که به آن ها پرداخته خواهد شد. عکس زیر تصویری از یک فروشگاه مجهز به سیستم ضد سرقت را نشان می دهد.

تماس با ما
برای اطلاع دقیق از کیفیت و قیمت محصولات یا برای خرید عمده + مشاوره رایگان با ما تماس حاصل فرمایید.
گیت فروشگاهی چیست

چرا از دزد گیر امنیتی فروشگاه استفاده می‌ کنیم؟

بعد پاسخ به سوال گیت فروشگاهی چیست به سوال چرا اصلا باید از دزد گیر های امنیتی فروشگاه استفاده کنیم؟؟؟؟ میرسیم، پس با ما همراه باشد.

امروزه و با تغییرات گسترده در نیاز ها و خواسته‌ های مشتریان، میل آن‌ ها به لمس و مشاهده کالا و مقایسه کالا های مختلف افزایش پیدا کرده‌ است. این امر باعث شده تمایل مشتریان به خرید در فروشگاه‌ هایی با قابلیت دسترسی مستقیم به اجناس مانند فروشگاه‌ های زنجیره‌ ای، هایپر مارکت‌ ها و … افزایش یابد.

یکی از نگرانی‌ های اصلی در راه‌ اندازی فروشگاه زنجیره‌ ای، موضوع امنیت و چلوگیری از سرقت کالا ها است. صاحبان و فروشندگان فروشگاه‌ های بزرگ مانند فروشگاه‌ های زنجیره‌ ای، هایپر مارکت‌ ها، فروشگاه‌ های زنجیره‌ ای پوشاک و … در کنار فروش و سود بالاتر نسبت به مغازه‌ های کوچک، بیشتر از آن‌ ها با معضل کسری کالا دست و پنجه نرم می‌ کنند.

پس با توجه به اهمیت بالای جلوگیری از سرقت کالا، از ابزار هایی مانند آموزش پرسنل، معماری و طراحی مناسب و  تجهیزات نظارتی و کنترلی در فروشگاه خود استفاده می‌ کنند.

گیت فروشگاهی چیست

حالا در بین تجهیزات نظارت و کنترل موجود در بازار، گیت فروشگاهی نسبت به دوربین های مداربسته تاثیر بیشتری را در برقراری امنیت دارد. چون امکان نصب دوربین در همه‌ جای فروشگاه مانند سرویس بهداشتی یا اتاق پرو وجود ندارد. علاوه بر این دوربین ها فقط حادثه احتمالی را ضبط می‌ کنند و در جلوگیری از آن کاربردی ندارند. اما گیت های فروشگاهی که به آن‌ ها دزدگیر امنیتی فروشگاهی نیز گفته می‌ شود، از سرقت حتی در مقیاس بسیار کوچک جلوگیری می‌ کنند.

برای جلوگیری از سرقت در مکان‌ هایی مانند هایپر مارکت‌ ها، فروشگاه‌ ها، مغازه‌ ها، کتابخانه‌ ها و یا ساختمان های اداری گیت فروشگاهی گزینه بسیار مناسبی محسوب می‌ شود. فناوری‌ های استفاده شده در طراحی و ساخت انواع گیت فروشگاهی، صاحبان مشاغل مختلف را قادر به کنترل ورود و خروج اجناس خود با هزینه مناسب کرده است.

دزد گیر امنیتی فروشگاه

خرید گیت فروشگاهی با بهترین قیمت در بازار ایران

امیر محبی
ارسال دیدگاه